Amikor úgy érzed, hogy nem tudod merre haladsz, mit- miért csinálsz, állj meg, és térj vissza a középpontodhoz. Gimis koromban egy jógáról szóló könyvben olvastam, hogy:

Amikor már úgy érzed, hogy nincs időd és energiád jógázni, akkor kell jógázni.

Akkora hatással volt rám ez a mondat, hogy azóta próbálom ezt szem előtt tartani, és az én nyelvemre lefordítani a mondatot:

Amikor úgy érzed, nincs időd pihenni, akkor kell pihenni.

Amikor úgy érzed, nem tudod, mit- miért csinálsz, és merre haladsz, akkor kell megállnod.

Hogyan állj meg?

Különböző emberek lévén különböző módszerek válhatnak be. Ami nekem bevált, nagyon egyszerű, és csak egy fél óra kell hozzá. Bárhol megteheted, de a legjobb, ha egy ágyon végig fekve teszed.

Youtube-on keress rá arra, hogy “relaxation music”, válassz egyet, indítsd el, csukd be a szemed, figyelj a zenére, a hangokra.

Ne figyelj  a gondolataidra, hagyd, hogy tovább ússzanak. Nézd őket kívülről, úgy, mintha egy mozifilmet néznél. Egy gondolatot se ragadj ki, egy gondolatra se reagálj.

Észre fogod venni, hogy az ilyen kb. 20 perces relaxáció, azon kívül, hogy az arcodat kisimítja, a fejedben is rendezi a kuszaságot.

Minél többször csinálod, annál könnyebb lesz kiszűrni a felesleges gondolatokat, azokat, amelyek energiát vonnak el a mindennapokban.

Fókuszáltabb leszel, és könnyebb lesz a céljaid felé haladni.

Összefoglalva:

  • arckisimító
  • segít fókuszálni
  • kuszaságot megszüntető
  • gondolatrendező
  • tudatosságot növelő

Próbáld ki, és meséld el milyen volt 🙂 .

Nehéz? Nem tudod “csak” nézni a gondolatokat?

Felbosszant, hogy nem megy? Ezeket a bosszús gondolatokat is csak kívülről próbáld nézni.

És igen…., néha én is belealszom. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.